Nowe opakowania impregnatów do drewna firmy Tikkurila
Produkty do malowania i impregnacji zewnętrznych powierzchni drewnianych Tikkurila Valtti zyskały nowoczesny elegancki design. Zmiana dotyczy opakowań, podkreślających wszystko to, co w skandynawskim wzornictwie najlepsze: oszczędność, nowoczesność i naturalność.
Nowe szaty otrzymały dwa istniejące preparaty Valtti Color i Valtti Base, trzeci - Valtti Complete jest zupełnie nowym produktem na rynku. To innowacyjny produkt łączący 2 funkcję (impregnację i barwienie drewna) w jednym.
Nowe opakowania zaprojektowane przez SaltPepper Brand Design silnie eksponują markę parasolową Tikkurila. Motyw drewna na puszce i infografika na froncie jasno komunikuje funkcję produktu, a oddana z pietyzmem struktura drewna pokazuje jakość, szacunek do materiału i solidność wykonania. Opakowania Valtti są dostępne w 3 pojemnościach 0.9 l, 2.7l oraz 10 l.
Projekt opakowań dla Valtti to kolejna praca zrealizowana przez agencję SaltPepper dla Tikkurila Polska. W 2010 agencja opracowała dla klienta kompleksowy rebranding marki Jedynka oraz rebranding opakowań Tikkurila Optiva, za który otrzymała najważniejsze nagrody rynku opakowań.
Nowe szaty otrzymały dwa istniejące preparaty Valtti Color i Valtti Base, trzeci - Valtti Complete jest zupełnie nowym produktem na rynku. To innowacyjny produkt łączący 2 funkcję (impregnację i barwienie drewna) w jednym.
Nowe opakowania zaprojektowane przez SaltPepper Brand Design silnie eksponują markę parasolową Tikkurila. Motyw drewna na puszce i infografika na froncie jasno komunikuje funkcję produktu, a oddana z pietyzmem struktura drewna pokazuje jakość, szacunek do materiału i solidność wykonania. Opakowania Valtti są dostępne w 3 pojemnościach 0.9 l, 2.7l oraz 10 l.
Projekt opakowań dla Valtti to kolejna praca zrealizowana przez agencję SaltPepper dla Tikkurila Polska. W 2010 agencja opracowała dla klienta kompleksowy rebranding marki Jedynka oraz rebranding opakowań Tikkurila Optiva, za który otrzymała najważniejsze nagrody rynku opakowań.