Akant dla Braasa na Budmie
Braas otrzymał od organizatorów targów Budma nagrodę Złoty Akant za najlepiej zaprojektowane oraz przygotowane do realizacji strategii marketingowej firmy.
Ocenie jurorów podlegały rozwiązania architektoniczne oraz graficzne stoiska, które powinny odzwierciedlać strategię firmy oraz budować jej pozytywny wizerunek. W tym roku Międzynarodowe Targi Poznańskie Budma 2012 odbywały się pod hasłem Budownictwo przyszłości, co doskonale wpisuje się w strategię naszej firmy. Monier Braas kładzie bardzo duży nacisk na nowoczesne rozwiązania. W efekcie nasi klienci otrzymują zaawansowane technologicznie kompletne systemy dachowe, które są nie tylko funkcjonalne, ale przede wszystkim wpływają na efektywne zarządzanie energią w naszych domach.
Otrzymanie nagrody Złotego Akanta to dla nas duża satysfakcja ponieważ chcieliśmy, żeby nasze stoisko odzwierciedlało nasze podejście do nowoczesnego budownictwa – mówi Grzegorz Barycki, dyrektor ds. marketingu Monier Braas Sp. z o.o.
Nowoczesna oraz interaktywna forma targów sprawia, że jest to doskonałe miejsce dla zwiedzających, którzy mogą poznać przedstawicieli firmy oraz porozmawiać o ofercie. Tak było również zaprojektowane stoisko Braas, w którym fachową konsultacją służyli doradcy firmy. Wszyscy zainteresowani mogli zadać pytania dotyczące oferty, ale również rozwiać wątpliwości dotyczące technicznych aspektów poszczególnych produktów.
Fachowcy Braas prezentowali nowoczesne systemy solarne, efektywne izolacje nakrokwiowe DivoDamm oraz dachówki betonowe i ceramiczne, które wyróżniają się swoimi bardzo dobrymi parametrami technicznymi. Chcieliśmy, żeby nasze stoisko prezentowało nie tylko nasze szerokie portfolio produktowe, ale również było przyjazne dla zwiedzających, dlatego bardzo nas cieszy zainteresowanie zwiedzających – dodaje Grzegorz Barycki.