Paradyż w pierwszej setce najcenniejszych polskich marek
Paradyż po raz kolejny znalazł się w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita. W tym roku polski producent płytek ceramicznych znalazł się na 90. pozycji, co oznacza awans aż o 55 miejsc w porównaniu do roku ubiegłego. Marka zanotowała wzrost również w kategorii produktów niespożywczych i uplasowała się na 33 pozycji.
Według dziennika Rzeczpospolita wartość marki Paradyż wzrosła w ciągu roku o 112% z 66,2 mln PLN do 140,2 mln PLN. Dzięki temu oraz rosnącemu zaufaniu klientów zajęła w rankingu najwyższą pozycję wśród polskich producentów płytek ceramicznych. Marka Paradyż, jako lider pod względem wzornictwa oraz jakości, zajęła także 33. miejsce w kategorii produktów niespożywczych.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek MARQA 2009 dziennika ?Rzeczpospolita? został opublikowany już po raz szósty. Jest to ocena bieżącej wartości najcenniejszych polskich marek, ale zestawienie bierze też pod uwagę moc, z jaką marki oddziałują na klienta. Zestawienie pokazuje również, że polscy konsumenci szukają poczucia pewności, które dają im właśnie rodzime stabilne brandy. Dlatego też wysoka pozycja marki w rankingu jest tak cenna dla Ceramiki Paradyż. Łączna wartość 330 marek ujętych w zestawieniu wyniosła prawie 58 mld PLN i wzrosła o 7 mld PLN w stosunku do roku ubiegłego. Pomimo kryzysu gospodarczego znaczącej większości brandów udało się zwiększyć swoją wartość.
Według dziennika Rzeczpospolita wartość marki Paradyż wzrosła w ciągu roku o 112% z 66,2 mln PLN do 140,2 mln PLN. Dzięki temu oraz rosnącemu zaufaniu klientów zajęła w rankingu najwyższą pozycję wśród polskich producentów płytek ceramicznych. Marka Paradyż, jako lider pod względem wzornictwa oraz jakości, zajęła także 33. miejsce w kategorii produktów niespożywczych.
Ranking Najcenniejszych Polskich Marek MARQA 2009 dziennika ?Rzeczpospolita? został opublikowany już po raz szósty. Jest to ocena bieżącej wartości najcenniejszych polskich marek, ale zestawienie bierze też pod uwagę moc, z jaką marki oddziałują na klienta. Zestawienie pokazuje również, że polscy konsumenci szukają poczucia pewności, które dają im właśnie rodzime stabilne brandy. Dlatego też wysoka pozycja marki w rankingu jest tak cenna dla Ceramiki Paradyż. Łączna wartość 330 marek ujętych w zestawieniu wyniosła prawie 58 mld PLN i wzrosła o 7 mld PLN w stosunku do roku ubiegłego. Pomimo kryzysu gospodarczego znaczącej większości brandów udało się zwiększyć swoją wartość.